Kristen och Taylor i Hovet

Hej! jag var på Twilight Fan Event på hovet och kollade på Kristen och Taylor! , det var en liten interljuv med stjärnona som varade i ungefär tio min, men det gjorde ingenting =) men det tråkiga var att jag och min kommpis satt på arenan och givetvis satt Kristen och Taylor med ryggarna mot oss så vi såg inte deras ansikten, det var en upplevelse som jag inte kommer att glömma eftersom jag nästan höll på att bli döv av allt skrikande men det var skit kul ändå! =)

Var det någon annan som var där?   för då skulle jag jätte gjärna vilja höra vad ni tyckte! :)

Här kommer lite bilder på Kristen och Taylor i Hovet.

Kristen och Taylor gjorde succé!

Kristen och Taylor gjorde succé! 

 

 

 

 

 

 

 

 

Så Söt!!!

Vilken hunk har är! 

Källa 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0