Julia tidningen Intervjuvar Kristen Stewart

Hejsan! Den här faktan har jag snot från en "JULIA TIDNING" NR: 14

Så här svarar Kristen Sewart på JULIAS FRÅGOR:

DU BÖRJADE SOM SKÅDESPELARE
NÄR DU VAR NIO ÅR GAMMAL.
HUR KOM DET SIG ATT DET BLEV SÅ?
-
Jag är uppväxt i Los Angeles och
mina föreldrar arbetar med film och 
tv. Min mamma skriver filmmanus 
och är regissör och pappa är scenchef.    

TVINGADE DE DIG ATT BLI SKÅDIS? 
- Nej nej, inte alls. De var inte ett dug
pushiga när jag var liten. Det var jag
själv som ville prova på att vara med
i filmer. Min första stora roll var mot
Jodie Foster i "Panic room" .
Jodie var som min mamma under 
hela inspelningen och hon är en av 
världens bästa skådespelare. 
Jag lärde mig jättemycket av henne. 

VARFÖR PRATAR DU OCH ROBERT
ALDRIG OM ERT FÖRHÅLLANDE?
-Om man börjar prata så räcker inte
det. Då vill alla veta mer och man tvingas
att öppna sig och berätta alla detaljer
om förhållandet. Vi vill behålla det för
oss själva och det tror jag att våra fans förstår.                                      

FÖRVÄNTAR SIG FANSEN ATT
ROBERT SKA VARA MED DIG
VAR DU ÄN BEFINNER DIG?
- Ja. En gång var TAYLOR och
jag i Brasilien och gjorde reklam
för "New Moon". Rob var i Japan
och arbetade. En kille kom
framrusandes till mig och vrålade
"Var är Robert?". Jag försökte
förklara för honom att Rob
befann sig på andra sidan 
jordklotet, men det verkade han 
inte tro på. 

VISSTE DU ATT... 
... Kristen har en bror och två 
adoptivbröder? 

...Hon inte tycker att man ska behöva se snygg 
ut?
... På fritiden älskar hon att surfa?  


FAKTAN KOMMER I FRÅN "JULIA TIDNING" NR:14   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0